Späť

Test anvelope de vara Auto Motor und Sport 2025 215/55R17
Revista auto motor und sport a efectuat un nou test de anvelope de vară, axat pe durabilitate și economie .
Výsledky testu pneumatik
Poradie
Pneumatika
1. miesto
2. miesto
3. miesto
4. miesto
5. miesto
6. miesto
Insa Turbo EcoEvolution
Sucho manévrovanie [b]
Mokro manévrovanie [b]
Životné prostredie [b]
Udržateľnosť [b]

Test de anvelope de vară cu accent pe durabilitate.
Pe lângă testele clasice de anvelope, care se concentrează pe caracteristicile generale de condus și pe siguranța la condus combinată cu confortul, există un test pentru anvelope de vară, care de data aceasta sa concentrat pe durabilitate și impactul general asupra mediului.
Revista germană AutoMotoSport a încercat această nouă direcție în testare și, pe lângă testele clasice efectuate pe anvelope, a ținut cont și de alte fapte care trebuiau să arate cât de sustenabilă este anvelopa și cât de mare are impactul asupra mediului.
Au fost testate anvelopele de vară clasificate ca așa-numite. categorie premium de turism în dimensiunea 215/55R17, utilizată de vehicule precum sedanurile de dimensiuni medii, break-urile și SUV-urile compacte. Au fost selectate anvelope care aveau un rating minim de Clasa B pe eticheta UE, la categoria Rezistenta la rulare. Pe lângă anvelopele noi, în test a fost inclusă și o anvelopă reșapată în scop de comparație, deoarece simplul fapt că era o anvelopă reutilizată i-a adus puncte suplimentare.
Condiții de testare:
- Dimensiune : 215/55 R17
- Rezistență minimă la rulare : eticheta UE „B”
- Vehicule de testare : VW Passat, Audi Q2
Anvelope evaluate:
- Bridgestone Turanza 6
- Continental UltraContact NXT
- Falken e.Ziex
- Goodyear EfficientGrip Performance 2
- Michelin e.Primacy
- Insa Turbo EcoEvolution (reșapată)
Criterii de evaluare:
- Drum umed: 50%
- Drum uscat: 40%
- Mediu: 10%
Evaluare axată pe durabilitate:
- Drum umed: 40%
- Drum uscat: 20%
- Mediu: 20%
- Sustenabilitate (producție, logistică, eficiență a combustibilului): 20%

Categorie specială de testare a durabilității.
În această evaluare, testerii au încercat să fie cât mai corecti și au ținut cont de diverse aspecte care afectează sustenabilitatea anvelopei și impactul acesteia asupra mediului - producție, transport și rezistență la rulare, pe care le-au transformat în consum de combustibil.
Așa că au trebuit să afle ce metode și materiale sunt folosite în producție, care este distanța de la fabrică până la țara în care sunt vândute anvelopele (țara este, desigur, Germania, deoarece aceasta este o revistă germană de autovehicule) și valoarea rezistenței la rulare, pe baza căreia au calculat cât mai precis posibilele economii de combustibil.
În timpul testelor în sine, au folosit chiar și combustibili care minimizează cât mai mult amprenta de carbon.
Câștigătoarea acestei categorii speciale de test a fost anvelopa Michelin e.Primacy, care a obținut un rating excelent și pentru că este fabricată folosind o metodă inovatoare direct în Germania. De asemenea, a obținut cel mai bun rezultat în ceea ce privește rezistența la rulare. A primit numărul maxim de puncte pentru procesele de producție, logistică și economie de combustibil.
Pe locul doi s-a clasat Continental UltraContact NXT, care a avut o rezistență la rulare ceva mai slabă (cu 1% decât Michelin), dar în producția sa au fost folosite materiale naturale și reciclabile - cauciuc natural, bio-silice obținut din cenușă de coajă de orez, sticle PET reciclate.
Pe locul trei se află Falken e.Ziex cu până la 29% materiale reciclate și sustenabile și a treia cea mai scăzută rezistență la rulare. Deoarece este fabricat în Turcia, a trebuit să ia puncte minus pentru logistică.
Pe locurile al patrulea și al cincilea se află Bridgestone Turanza 6 și Goodyear EfficientGrip Performance2. Ambele au un kilometraj excelent, dar nu au reușit să convingă cu metode și procese noi în producție. Distanța de transport nu este mare, dar, în ciuda acestui fapt, nu au obținut o locație mai bună.
Insa Turbo EcoEvolution a avut un avantaj pur și simplu pentru că este o anvelopă reșapată și, prin urmare, materialul este refolosit integral. Dar, în ciuda faptului că a primit note de top, a eșuat complet în ceea ce privește economia de combustibil. Rezistența la rulare a fost cu 11,4% mai mare și, prin urmare, a pierdut liderul general și a terminat pe ultimul loc.

Test pe drum uscat:
Anvelopele de vară Falken e.Ziex s-au comportat cel mai bine pe drumuri uscate, frânând în 35,2 metri de la o viteză de 100 km/h. Anvelopa reșapată Insa Turbo EcoEvolution a terminat pe ultimul loc, având nevoie de 6,4 metri în plus.
Al doilea test a fost Handlig – Controlabilitate la conducerea pe pistă. Rezultatul evaluării a fost cea mai mare viteză atinsă și Falken e,Ziex a câștigat din nou cu un rezultat de 107,4 km/h. Insa Turbo EcoEvolution a terminat din nou pe ultimul loc.
În ambele teste, Continental UltraContact NXT s-a clasat pe locul doi, chiar în urma lui Falken.

Test pe carosabil umed:
Continental UltraContact NXT frânează cel mai bine pe umed la o distanță de 31,5 metri de la o viteză de 80 km/h. Pe locul doi și trei se află Falken și GoodYear cu diferențe minime. Bridgestone este al patrulea, cu o distanță de peste 1 metru, iar Michelin este al cincilea cu o pistă mai lungă de 4,5 metri. Pe ultimul loc se află încă Insa cu o pistă cu 11,1 metri mai lungă decât cea a lui Continental.
La Handling, Bridgestone și Goodyear conduc cu aceeași valoare a vitezei - 78,9 km/h. Cu toate acestea, Falken și Continental se țin de ele, iar diferența este de 1 km/h. Michelin rămâne în urmă și aici, iar Insa este la coada cu cea mai mică viteză.
În Aquaplaning, Bridgestone și-a învins rivalii în ambele teste. Urmează GoodYear și Continental, de asemenea, în mod egal în ambele teste. Insa face ce e mai rău din nou.



Confort și consum de combustibil:
Cele mai silențioase anvelope din test sunt Michelin e,Primacy cu un nivel de zgomot de 70,5 dB. Pe locul doi se află Continental, urmată de GoodYear.
Michelin e,Primacy are cea mai bună rezistență la rulare de 5,7 kg/t. Acest rezultat a fost luat în considerare și pentru punctele de sustenabilitate. Insa este cel mai rău cu 10,4 kg/t, iar acest lucru a avut un impact major asupra ratingului său de sustenabilitate.


Rezultat:
Câștigătorul general este Continental UltraContact NXT, care a impresionat și în teste și a primit un număr mare de puncte suplimentare pentru durabilitate dintr-un test special - logistică, procese de producție și consum de combustibil.
Pe locul doi, poate oarecum surprinzător, se află Falken e.Ziex, care a obținut rezultate bune la teste și este mai accesibil decât Continental. În ansamblu, testul a demonstrat că, deși anvelopele reșapate ar trebui să primească cel mai bun rating la testul de sustenabilitate și ecologie, rezultatele lor în testele generale care se concentrează pe siguranță și economia de combustibil demonstrează că nu sunt cea mai potrivită alternativă pentru condus. Economie de combustibil mult mai mare le face anvelope non-ecologice, iar caracteristicile slabe de condus le fac anvelope periculoase.
Dacă nu puteți decide ce anvelope sunt mai potrivite pentru dvs., vom fi bucuroși să discutăm cu dvs. despre alegerea anvelopelor noi și să încercăm să vă sugerăm cea mai bună alternativă.
În e-shop-ul nostru veți găsi o gamă variată de anvelope de vară, anvelope de iarnă și anvelope all-season, de la anvelope clasice până la anvelope de teren adevărate, cu care vă puteți permite mult mai mult pe teren neconvențional decât cu anvelopele obișnuite.
Vom fi bucuroși să vă sfătuim cu privire la alegerea anvelopelor în magazinul nostru de cărămidă și mortar și vă puteți schimba anvelopele în serviciul nostru de anvelope.
Vizitați-ne în Košice pe strada Popradská (benzinărie ORLEN) sau sunați la următoarele numere de telefon:
+421 (0) 55 78 99 273, +421 (0) 905 606 842
Top pneumatiky v teste
În stoc la noi
Test câșt.

TEST Excelent


Comparativ
Comparaţie
Nou
Acest model are deja un succesor - Arată succesorul
Disponibilitate conform stocului in detalii produs. Pretul include TVA.
consilier


Buna ziua! Sunt consilierul tău. Mă vei găsi mereu aici la îndemână.
Deschide consilierBine, aproape.