Späť

Test de anvelope de vară AutoBild 2025 225/40R18
Sezonul anvelopelor de vară se apropie – dar alegerea anvelopelor potrivite este dificilă pentru mulți șoferi. Prin urmare, AUTO BILD a lansat un test major de anvelope de vară din nou în acest an. Aici vei afla care sunt cele mai bune anvelope la dimensiunea 225/40 R18!
Výsledky testu pneumatik
Poradie
Pneumatika
1. miesto
2. miesto
3. miesto
4. miesto
5. miesto
6. miesto
7. miesto
8. miesto
9. miesto
10. miesto
Sailun Atrezzo ZSR2
11. miesto
12. miesto
13. miesto
14. miesto
15. miesto
16. miesto
17. miesto
18. miesto
Nokian Powerproof 1
19. miesto
Yokohama Advan Sport (V107)
20. miesto
Sucho manévrovanie [Km/h]
Sucho brzdenie [m]
Mokro manévrovanie [Km/h]
Mokro brzdenie [m]
Aquaplaning rovno [Km/h]
Aquaplaning zákruta [m/s2]
Valivý odpor [asd]
În prima parte a testului, au fost selectate douăzeci de anvelope cu cele mai bune distanțe de frânare pe carosabil uscat și umed. Aceste douăzeci de mărci în dimensiunea 225/40 R18 au fost supuse unor teste suplimentare în diferite categorii.
Cel mai mare accent s-a pus pe performanța pe carosabil umed, urmat de testele pe suprafață uscată și, în final, confortul - zgomot și costurile de exploatare.
Câștigătorul general al testului este anvelopa de vară GoodYear Eagle F1 Asymmetric 6. În timpul testului, a oferit performanțe echilibrate atât pe drumurile uscate, cât și pe cele umede, dar a impresionat în mod deosebit cu kilometrajul lung și nivelul cel mai scăzut de zgomot.
Pe locul doi, cu aceeași evaluare generală, se află Michelin Pilot Sport 5, care este ușor în urmă în kilometraj, dar nu cu mult. Pe locul trei și al patrulea se află Bridgestone Potenza Sport și Continental PremiumContact 7.
Un foarte frumos loc al cincilea a fost câștigat de noul Hankook Ventus evo K137 de anul acesta, care a oferit și performanțe convingătoare pe suprafețe umede.

Chinezul Sailun Atrezzo ZSR2 a ajuns în mod surprinzător în primele zece, iar al doilea zece este început și de chinezul (dar de fabricație europeană) LingLong Sport Master. Este posibil ca anvelopele chinezești să se fi îmbunătățit atât de mult?
Anvelopele premium Pirelli P Zero PZ4 au obținut rezultate mai proaste, terminând doar pe locul 16. Au fost depășiți și de Nexen, Laufenn și Maxxis. Ultimele două locuri au fost ocupate de anvelopele de vară de gamă medie Yokohama și Firestone, ceea ce nu este o carte de vizită foarte bună pentru categoria de anvelope de gamă medie.

Testele pe teren umed au avut patru subcategorii și doar una a fost câștigată de o anvelopă premium – la conducerea pe o pistă umedă. Aici a câștigat Bridgestone Potenza Sport. În celelalte subcategorii, anvelopele de gamă medie au câștigat:
Manevrabilitate (răspunsul direcției - cea mai mare viteză medie măsurată) - Falken Ziex ZE 320
Frânare (de la 80 km/h până la oprire) – Hankook Ventus evo K137
Acvaplanare directă (cea mai mare viteză de plutire – la care anvelopa încă are contact cu drumul) - Giti Tire Gitisport S2
Campionate în parametri măsurați
Pe drumurile uscate, a fost mai mult despre anvelopele premium, dar și acolo, Hankook a câștigat o singură victorie. Dar deja considerăm Hankook mai mult o anvelopă premium și, prin urmare, nu o vom mai clasifica în categoria mid-range.
Manevrabilitate (răspunsul direcției - cea mai mare viteză medie măsurată) - Hankook Ventus EVO K137
Frânare (de la 100 km/h până la oprire) – Bridgestone Potenza Sport
Cel mai scăzut nivel de zgomot a fost demonstrat de GoodYear Eagle F1 Asymmetric 6, urmat de anvelopele Nexen, Maxxis, Falken și LingLong.
La măsurarea kilometrajului – câți kilometri ar putea parcurge o anvelopă – anvelopele premium au funcționat în toată gloria lor.
Goodyear a domnit suprem cu 54.000 km, iar Michelin a urmat cu 52.000 km. Continental și Bridgestone s-au apropiat de 50.000 km cu cei aproximativ 46.000 de kilometri.
Anvelopele chinezești de vară LingLong și Sailun și-au arătat slăbiciunea aici, neatingând nici măcar jumătate din kilometri față de GoodYear sau Michelin.

Anvelopele premium au oferit performanțe echilibrate în test, ceea ce le-a împins în cele din urmă pe primele locuri. Cu toate acestea, dacă ați decis să economisiți anvelope și riscați să le înlocuiți după două sezoane, puteți alege și anvelopele chinezești Sailun, care au funcționat solid.
Am putea scrie că Hankook ne-a surprins când noul său produs a fost clasat printre anvelopele premium la primul test, dar asta nu este necesar. Pe baza performanțelor pe care le oferă de câțiva ani, Hankook ar trebui să aparțină categoriei premium, așa că poziția pe care a câștigat-o este pe bună dreptate a sa.
Ați cumpărat deja anvelope noi de vară pentru acest sezon?
În e-shop-ul nostru veți găsi o gamă variată de anvelope de vară, anvelope de iarnă și anvelope all-season, de la anvelope clasice până la anvelope de teren adevărate, cu care vă puteți permite mult mai mult pe teren neconvențional decât cu anvelopele obișnuite.
Vom fi bucuroși să vă sfătuim cu privire la alegerea anvelopelor în magazinul nostru de cărămidă și mortar și vă puteți schimba anvelopele în serviciul nostru de anvelope.
Vizitați-ne în Košice pe strada Popradská (benzinărie ORLEN) sau sunați la următoarele numere de telefon:
+421 (0) 55 78 99 273, +421 (0) 905 606 842
Top pneumatiky v teste
În stoc la noi
Test câșt.

TEST Excelent


Comparativ
Comparaţie
Nou
Acest model are deja un succesor - Arată succesorul
Disponibilitate conform stocului in detalii produs. Pretul include TVA.
consilier


Buna ziua! Sunt consilierul tău. Mă vei găsi mereu aici la îndemână.
Deschide consilierBine, aproape.