Späť

Recenzii anvelope Test de anvelope off-road pe zapada
Pentru sezonul 2023/24, cele mai bune anvelope de zăpadă pentru toate terenurile sunt cele care combină capacitatea de off-road cu performanța de iarnă.
Ca urmare a testului de anul trecut a nouă anvelope all-season pe șosea și off-road, șapte dintre ele le-am supus unui test complet de zăpadă și le-am confruntat cu una dintre cele mai apreciate anvelope.
Výsledky testu pneumatik
Poradie
Pneumatika
1. miesto
2. miesto
Firestone Destination AT2
3. miesto
4. miesto
Toyo Open Country AT III
5. miesto
Continental TerrainContact AT
6. miesto
7. miesto
Sneh manévrovanie [s]
Sneh brzdenie [m]
Sneh trakcia [s]
Testarea anvelopelor de zăpadă: ce am aflat?
Trei grupuri de anvelope s-au arătat la manevrarea pe zăpadă. Ai putea presupune că anvelopele fără rating de zăpadă se află în grupa cea mai lentă, dar dacă ai presupune asta, ai greși. Cele mai lente două anvelope ale grupului au fost Goodyear, care nu are un rating de zăpadă, și Pirelli, care are un rating de zăpadă!
Goodyear-ul s-a descurcat foarte bine, a comunicat bine, a alunecat progresiv, dar a avut ceva mai puțin aderență în comparație cu cel mai bun, ceea ce l-a încetinit cu aproximativ 12% pe tur. Pirelli a fost mai puțin ușor de manevrat, în special partea din spate s-a rupt lateral destul de repede și apoi a fost dificil să-l recuperezi. Următorul grup de anvelope a fost alcătuit din alte anvelope neevaluate pentru iarnă, Continental, aproape egale cu cele de iarnă Toyo și Yokohama, toate fiind la mai puțin de 1% și la 5% distanță de cele mai bune.

Ultima pereche de anvelope au fost Firestone și BFGoodrich. Au fost atât de aproape încât le-am testat a doua oară și am pus alți șoferi să le testeze, iar totul a confirmat rezultatul. BFGoodrich a avut un ușor avantaj de viteză pentru noi toți, dar Firestone a fost impresionant. Când conduceți, aceste anvelope s-au simțit destul de diferite, BFGoodrich părea că a fost dezvoltat având în vedere siguranța. Părea că are cea mai bună tracțiune și frânare în linie dreaptă a grupului, a fost monstruos la frânarea în linie dreaptă, ceea ce voi confirma în următoarele teste de tracțiune și frânare și a intrat în subvirare implicit. Toate caracteristicile foarte sigure.
În timp ce Firestone nu a putut să se potrivească cu BFGoodrich în tracțiune brută, mi s-a părut mai distractiv pentru că, deși a intrat în supravirare devreme și prima parte a derapajului a fost destul de rapidă, puteai cu ușurință să ții vehiculul în unghiuri de rotire înalte și să te simți ca un erou. Probabil că asta a ajutat timpul pe tur și m-a făcut să zâmbesc. Aceasta, evident, nu este o caracteristică utilă pentru șosea, așa că BFGoodrich câștigă clar general în ceea ce privește timpul pe tur și siguranța subiectivă, dar Firestone este foarte aproape și este o anvelopă cu adevărat capabilă.

Dar anvelopele all-season și de iarnă?
Am testat anvelopele all-season, Michelin Defender LTX, spate la spate cu BFGoodrich, pentru a vedea cât de mare este diferența dintre cea mai bună anvelopă de iarnă pentru teren accidentat și o anvelopă foarte bună pentru toate anotimpurile. Diferența era acolo, dar era mai mică decât diferența dintre anvelopele de teren bune și proaste, deoarece Defender a terminat între Firestone și Toyo! Să nu uităm că Defender LTX nu este evaluat pentru zăpadă, așa că în general cred că a funcționat excepțional de bine. Fără caracteristici neplăcute de condus, trebuia doar să fii puțin mai încet cu toate acțiunile tale. S-a simțit bine chiar și la frânare. Va fi interesant de văzut cum se comportă la testele de tracțiune și frânare.
În cele din urmă, poate o anvelopă pentru toate terenurile evaluată pentru zăpadă să înlocuiască o anvelopă de iarnă? Răspunsul este, și regret să spun, absolut nu. Poate că am oferit anvelopei de iarnă un avantaj nedrept folosind unul dintre cele mai bune din segment, SUV-ul Michelin X-Ice Snow, dar aderența era de pe altă planetă. Frânarea a fost cea mai impresionantă, dar cantitatea de aderență suplimentară pe care o aveai în toate direcțiile a fost pur și simplu de nedescris.

Surprize:
- În ciuda așteptărilor, nu toate anvelopele de iarnă sunt la fel de bune. Goodyear (fără marcaj de iarnă) a fost mai bun decât Pirelli (cu marcaj de iarnă).
- Continental (fără marcaj de iarnă) aproape a egalat iarna Toyo și Yokohama.
Spectacole:
- Yokohama ceva mai bun la viraje.
- Toyo medie dar suficientă.
- BFGoodrich: Sigur, tracțiune și frânare excelente.
- Firestone: mai distractiv, cu supravirare controlabilă, dar mai puțin sigur.
Comparaţie:
- Michelin Defender LTX (all-season) surprinzător de bun, printre anvelopele de iarnă.
- Michelin X-Ice Snow SUV (iarnă): aderență și frânare incomparabil mai bune.
Concluzie:
- Anvelopele de iarnă sunt încă cele mai bune pentru zăpadă.
- Anvelopele pentru toate anotimpurile nu pot înlocui complet anvelopele de iarnă.
Top pneumatiky v teste
În stoc la noi
Test câșt.

TEST Excelent


Comparativ
Comparaţie
Nou
Acest model are deja un succesor - Arată succesorul
Disponibilitate conform stocului in detalii produs. Pretul include TVA.
consilier


Buna ziua! Sunt consilierul tău. Mă vei găsi mereu aici la îndemână.
Deschide consilierBine, aproape.