Teste anvelope – Test detaliat și rezultate

17 an pe piață 17

Magazin web online - Gumisfutar.hu
Telefon: 8:00-17:00, [email protected]
Kosice, Slovacia

TOP
hamburger
Coş
Coş

Späť

TyreReviews

Recenziile anvelopelor 2025 Testează anvelopele All Terrain all-season 35/12.5R17

2025 35/12,5 R19

În acest test, am luat cele mai populare cinci anvelope de teren pentru SUV-uri.

Výsledky testu pneumatik

Poradie

Pneumatika

1. miesto

Falken Wildpeak AT4W

4. miesto

Toyo Open Country AT 3

5. miesto

Nitto Recon Grappler AT

Sucho manévrovanie [s]

Sucho brzdenie [m]

Mokro manévrovanie [s]

Mokro brzdenie [m]

Aquaplaning rovno [Km/h]

Sneh manévrovanie [s]

Sneh brzdenie [m]

Piesok manévrovanie [s]

47.92
41.17
56.39
69.4
108.9
101.27
26.12
71.8
48.48
44.41
57.17
68.28
111.2
92.02
20.2
71.73
47.72
42.75
55.69
65.95
100.2
98.61
22.62
72.61
47.83
42.81
57.15
73.47
104.6
91.68
22.08
73.11
48.19
43.2
57.18
71.72
115.2
--
--
73.01

Teren accidentat:

Grupul de testare a inclus BFGoodrich All Terrain KO2 (nu noul KO3, deoarece nu era disponibil în acea dimensiune), noul Falken Wildpeak AT4W, Kumho Roadventure AT52, Nitto Recon Grappler AT și Toyo Open Country AT. Testarea s-a desfășurat pe o pistă de rallycross cu pământ plin și bălți noroioase, mai ales în treapta a 3-a și modul de tracțiune spate.

2024-at-offroad.jpg

Toyo și Nitto au reușit timpuri aproape identice. Nitto avea o aderență puțin mai bună pe puntea față, dar acest lucru ar fi putut fi afectat de starea suprafeței, motiv pentru care i-am evaluat la fel. Kumho a terminat cu doar o secundă mai repede, cu o aderență bună a roții din față, dar la 25 psi se simțea prea greu. Această duritate a afectat negativ stabilitatea punții spate și a redus încrederea în timpul condusului agresiv, în special la nivelarea derapajelor. Kumho a avut și mai multe probleme în porțiunile noroioase. Falken și BFG au fost cei mai rapizi pe zgură. BFG a obținut cel mai bun timp datorită aderenței excelente, în special în timpul accelerației și frânării, dar construcția sa rigidă a făcut dificilă trecerea peste denivelări. Deși Falken nu avea o aderență la fel de bună pe puntea față ca BFG, a fost cea mai bună manevrabilitate a grupului. A oferit cea mai mare încredere în conducerea dinamică și s-a simțit cel mai stabil, făcându-l cel mai bun produs general, chiar dacă a fost puțin mai lent.

manipularea murdăriei.png

Test pe drum uscat:

Pentru aceste anvelope, modul în care se comportă pe drum este mai important, așa că ne-am concentrat pe predictibilitatea direcției, stabilitate, zgomot și confort. Testarea a inclus două configurații diferite de cale și denivelări de dimensiuni diferite pentru a evalua confortul.

2024-at-dry.jpg

Kumho se simțea ca o anvelopă sport, cu o direcție ascuțită care părea deplasată pe o anvelopă de camion. A rămas liniștit și a oferit un nivel bun, deși nu excelent, de confort. BFGoodrich a avut cea mai lină direcție a grupului și a rămas tăcut până la viteze mai mari. Per total, confortul a fost foarte bun, doar că s-a simțit puțin dur pe denivelările mai mari. Falken a făcut totul bine din nou. Zgomotul benzii de rulare a fost minim în timpul condusului rapid și, deși s-a auzit ceva zgomot pe benzi de rulare la viraje, a fost printre cele mai bune. Nivelul de confort a fost de asemenea bun.

manipulare uscată.png

La frânarea uscată, Falken a condus, urmat de Kumho. Toyo și Nitto au obținut timpi similari, în timp ce BFGoodrich a avut cea mai mare distanță de frânare.

frânare uscată.png

Test pe carosabil umed:

La testarea pe suprafețe umede, anvelopele au fost împărțite în două grupe. Nitto, Toyo și BFGoodrich au obținut timpi similari, toate prezentând subvirare semnificativă și tracțiune redusă la ieșirea din viraje. Deși subvirarea poate fi compensată în Raptor cu accelerația, nu a fost o abordare realistă pe pista de testare. Falken și Kumho au format al doilea grup. Kumho a avut cea mai bună aderență pe suprafețe umede, dar ca și pe zgură, nu a oferit echilibrul ideal pentru Raptor. Falken a fost puțin mai lent, dar a avut cel mai bun echilibru general, cu feedback bun și încredere.

manipulare umedă.png

Test de zapada:

Testarea pe zăpadă s-a dovedit o provocare. Instalația noastră obișnuită de testare are de obicei zăpadă adâncă, dar am găsit doar câțiva centimetri la sosire. După câteva zile de așteptare, am experimentat o ninsoare ușoară care s-a topit rapid și a înghețat din nou, creând condiții groaznice de testare. Nitto nu a fost inclus deoarece nu este evaluat pentru condiții de zăpadă abundentă, iar testele limitate fac dificilă includerea zăpezii în rezultatele finale.

2024-la-zăpadă.jpg

La frânarea pe zăpadă, BFGoodrich a condus, urmat îndeaproape de Toyo, iar Kumho și Falken au fost ușor în urmă. La manevrare, Toyo l-a depășit pe BFGoodrich, în timp ce Kumho și Falken au obținut timpi similari. Falken ne-a spus că au redus ușor performanța la zăpadă a dimensiunii LT (Light Truck) AT4W pentru a îmbunătăți performanța în alte zone.

frânarea pe zăpadă.png
manipularea zăpezii.png

Concluzia testului:

Pe baza unor teste extinse ale anvelopelor de teren, s-a dovedit că Falken Wildpeak AT4W oferă cea mai bună performanță generală, echilibru excelent pe șosea și off-road. BFGoodrich All Terrain KO2 a dominat off-road-ul datorită tracțiunii sale puternice, dar rigiditatea sa a redus confortul. Kumho Road Venture AT52 a surprins prin manevrabilitate sportivă și aderență bună pe teren umed, dar a avut probleme în off-road și cu confort. Toyo Open Country AT III și Nitto Recon Grappler AT au avut performanțe similare, Nitto fiind mai zgomotos și Toyo mai silențios. În testele pe uscat, Falken a condus la frânare, în timp ce BFGoodrich a avut cea mai mare distanță de frânare. Pe umed, Falken a arătat din nou o performanță echilibrată, în timp ce Kumho a avut cea mai bună aderență, dar o manevrabilitate mai proastă. În testele pe zăpadă, BFGoodrich s-a dovedit a fi cel mai bun la frânare, dar Toyo a fost mai bun la manevrabilitate. În ceea ce privește valoarea, Falken a oferit cel mai bun raport preț-viață datorită unei garanții mai bune.

Dacă nu puteți decide ce anvelope sunt mai potrivite pentru dvs., vom fi bucuroși să discutăm cu dvs. despre alegerea anvelopelor noi și să încercăm să vă sugerăm cea mai bună alternativă.
În e-shop-ul nostru veți găsi o gamă variată de anvelope de vară, anvelope de iarnă și anvelope all-season, de la anvelope clasice până la anvelope de teren adevărate, cu care vă puteți permite mult mai mult pe teren neconvențional decât cu anvelopele obișnuite.
Vom fi bucuroși să vă sfătuim cu privire la alegerea anvelopelor în magazinul nostru de cărămidă și mortar și vă puteți schimba anvelopele în serviciul nostru de anvelope.
Vizitați-ne în Košice pe strada Popradská (benzinărie ORLEN) sau sunați la următoarele numere de telefon:

+421 (0) 55 78 99 273, +421 (0) 905 606 842

Top pneumatiky v teste

consilier

tooltip
Asteelko

Buna ziua! Sunt consilierul tău. Mă vei găsi mereu aici la îndemână.

Deschide consilier

Bine, aproape.